tisdag 22 april 2014

Så tomt, ingen ryttarelit!!

I kväll kommer det att saknas något när jag kommer hem från träningen!! Ryttareliten är ju slut och det känns faktiskt lite tomt och sorgset, eller vad tycker ni? jag har nu i sex veckors tid skyndat mig hem på tisdagarna för att hinna att titta på detta hästiga program och det har känts fantastiskt bra att min älskade sport har fått visats under bästa sändningstid i svensk television. Ridsporten på kartan skulle man kunn säga! Om dom var rika eller bortskämda eller divopr eller vad man nu skulle kunn säga om deltagaran i programmet så har i all fall även många utanför hästvärlden fått en liten inblick och kanske någon form av förståelse för vår passion för dessa djur och denna sport! Jag hoppas svt gör en uppföljare eller att något annat program om hästerier följer i ryttarelitens spår!! Bara en liten fundering!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar