måndag 24 mars 2014

En helt vanlig dag

I går var det en helt vanlig dag utan några speciellt spännande inslag. Jobb, lite shopping till dotter, stall, hem, äta och totalsömn vid halv tio på kvällen. Så kul hade jag det alltså i går.

Knatten fick jogga lite på lina för att värma ur eventuell träningsvärk. I dag får han vila eftersom det är tisdag och jag ska hoppa Musse. I morgon ska jag se om Mr B kan hoppa lite lydnad med Knatten och mig i svinottan så att jag har en ridbar häst till helgen. På söndag är det tävling med Knatten och jag ser verkligen fram mot det!

Vi är även anmälda till Stävie om tre veckor då vi hoppar 1.20 i avd B. Går det bra får han börja gå avd A igen och börja hoppa två klasser. Fungerar allt enligt planerna får han starta 1.30 i maj någon gång! Jag har kollat ut lite tävlingar som jag vill åka till längre fram i vår och sommar. Jag skrev ju en liten planering här i bloggen tidigare men tror att jag ska revidera den lite. Jag vill i alla fall åka till Skyrup, Grevlundatävlingarna och så givetvis Lundahoppet hemma i midsommar. I år är tänket mer kvalité på tävlingarna än kvantitet.


Knatten och Musseman!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar