tisdag 11 mars 2014

Lycka

Nu är kl halv åtta och jag är redan färdig i stallet! I dag hoppade jag för Mr B på Knatten och det är ren och skär lycka att hoppa denna häst! Jag fick även hjälp på marken av Mr B och fick igenom Knatten i vänster sida där han sitter rätt så mycket fast för tillfället! När jag fått igenom honom där blev han superfin och travade på så att det stod härliga till! Mr B sa även att jag ska värma Russ i galopp i stället för trav när jag rider fram honom för då slipper jag det här med att han inte går fram! Så jag skrittade först fram ordentligt och sedan gick jag ut på stora hoppbanan och galopperade fram honom vilket funkade väldigt bra? Efter detta travade vi bommar och sedan hoppade vi. Han har så lätt för sig min lilla häst! Skulle jag köpa honom av mig själv i dag så skulle jag aldrig ha råd! Han var värd bra mycket pengar i dag vill jag lova.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar