måndag 10 mars 2014

Nakenhäst

Tog mig äntligen samman och klippte Knatten! Jag avskyr som sagt att klippa och drar mig in i det längsta för att göra det! Jag tror att jag hellre går till tandläkaren än att klippa, så tråkigt tycker jag att det är! I dag tog det evigheter, jag klippte och klippte och aldrig verkade som om pälsen skulle ta slut! Bara att klippa djuret i huvudet tog säkert en halvtimme och resultatet var inte precis det vackraste? Men nu är det gjort i alla fall. Av all päls skulle man nog kunna göra en liten,liten häst.

2 kommentarer:

  1. Grymt!! blev ju supersnyggt =) Tack för din fråga på bloggen, ha svarat på den i ett inlägg <3 tusen tack!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg att du svarat mig! Kul med folk som svarar direkt på bloggfrågor! Jag kom bara att tänka på detta med bommar framför då det kan få dom att tänka till lite och inte bara kasta sig iväg! Funkade på Russ så därav tipset. Men som jag skrev din är något mer framåt än Russ;)!!

      Radera