tisdag 18 mars 2014

Tröttnat?

Här har det återigen varit lite stiltje på bloggfronten, jag har faktiskt inte kommit på någonting att skriva. Visserligen hade jag ju kunnat skriva om mina dagar i stallet och om vad jag gjort med hästarna, men det har känts föga inspirerande. Jag menar hur intressant är det att jag har ridit ut på en grusväg eller att jag ridit över bommar eller vilken helt vanlig ridsysselsättning jag nu har företagit mig. Visst det kan vara roligt att läsa och skriv om sådant med, men just nu känner jag mig inte alls speciellt sugen på att skriva om det. Ja nu vet ni hur det ligger till. Jag återkommer då jag tycker att jag har något att skriva om.
                   Lite så här känns det nu!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag varit mental coach!!! Nu är vi peppade, Nu vet vi våra brister, vad göra åt dem och nu har du något att bita i och skriva om. Håll tillgodo :)

    Tänkte nämligen på den mentala coachen, Hur går det? ingen uppdatering?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eftersom jag inte tävlat så mycket så har jag inte heller fått så mycket att ta på när det gäller det, men jag tar nya tag igen och kommer nog på något att skriva om.

      Radera