fredag 1 januari 2016

Betala och hoppa

I morgon ska Harry kvastas in i det nya släpet så att vi kan åka iväg så jag får betala & hoppa! ska bli spännande och se hur det går. Inte betalningen & hoppningen då utan om vi kommer iväg alls! Men som sagt vi kör trång gång och kvast med det samma den här gången! Så det borde funka. Lillkillen ska tralla runt på 80 och 90 cm hade jag tänkt. Det blir nog bra, ska be någon filma så att ni också kan få se det!

Jag hade tänkt att jag skulle visa upp en nyklippt och tjusig Harry. Någonstans vid åtta på kvällen och endast två hallonmattor till lunch kände jag att det inte var ett projekt jag borde ge mig på. Så jag blaskade av Harry med en halv flaska pälsglans i stället så hoppas att pälsen lägger sig av bara förskräckelsen. Jag klippte även manen lite hastigt och lustigt och jag misstänker att den inte är så vacker som jag skulle vilja. Fast kommer man nästan direkt från Vilda Västern så får man se lite buskig ut väl? Nu är jag trött och ska sova! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar