onsdag 6 mars 2013

Filmer från helgen

Här kommer filmer från söndagen, tyvärr blev det inga filmer från lördagen då J inte var där och kunde filma. Det blir nog efteranmälning till Flyinge i helgen med Knatten efterssom jag kom på att vi nog skulle till Norge över påsken för att hälsa på vänner! Jag ville stanna hemma men Måns insisterar på att jag ska följa med och för en gång skull kanske jag får ge mig när det gäller det här med att åka iväg. Jag trivs ju som bäst hemma!!

Som ni kan se på filmerna är det kanske inte perfekta rundor men jag är ändå mycket nöjd med dom!! Jag backar in i trekombinationen och det berodde nog faktiskt mest på att jag där för en stund glömde banan och inte riktigt visste vart jag skulle. När jag väl kom på vart jag skulle ta vägen kom jag ur rytmen och backade lite väl mycket.  Nu är ju Knatten rätt så fantastisk i trekombinationer så han har ju inga problem att ta sig igenom ändå och vi fick ju dessutom lite smackhjälp från gänget på marken:)! Som sagt lite mer finlir och rutin så ska det nog sitta snart!

 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar