torsdag 14 mars 2013

Köpförbud????

Jag har bestämt att den här månaden så har jag köpförbud när det gäller allt annat än mat och andra nödvändigheter. Det är alltså inte tillåtet för mig att handla kläder, hästgrejer eller annat "onödigt" om det inte är till Mathea. Jag har en idé om att jag ska göra så här var tredje månad kanske och den här månaden var tänkt som den första.
 
Det känns som att den planen håller på att skita sig, eftersom de benskydd jag beställde i somras kom i dag! Jag hade gett upp hoppet om dom och hade tänkt köpa dom på Hööks nästa månad. Visserligen behövde jag inte hämta dom förrän i månadsskiftet men det är ju jättesvårt när jag vet att dom ligger där och väntar nu? Jag kommer att ha några överläggningar mellan mitt förståndiga och kontrollerde jag och mitt fullständigt impulslösa och oförståndiga jag. Misstänker att den mindre "goda" sidan i mig går segrande ur diskussionen.


Elite framskydd från Lamicell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar