fredag 1 mars 2013

Nu bygger vi!!

Lååång dag! Äntligen hemma! Jag var i stallet före jobbet och red så nu på kvällen har jag badat och dollat russet. Sen var det dags att bygga bana! Varför kan inte infångare vara lätta? Jag tycker att det ska bli riktigt roligt att tävla i morgon och jag ser verkligen fram mot att starta Russ igen!!

Han var fin när jag red honom i morse. Han gick som värsta dressyrhästen då vi red i galoppserpentiner utan att byta galopp. Han går riktigt fint i förvänd galopp nu. Jag red även i förvänd sluta och så red jag rätt upp mot spegeln för att checka av att han var rak och det var han faktiskt mest hela tiden!! Jag tyckte nog att jag fick tag på bakbenen i både höger och vänster varv, han lade inte över mig heller vilket jag tolkar som att han använde båda bakbenen lika mycket! Nu mat sen säng, håll nu tummarna för att vi gör bra ifrån oss i morgon!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar