söndag 1 september 2013

Lång tid sedan vi sågs!!

Hej på er alla, det var ett tag sedan jag skrev här. Dotter har varit krasslig, jag har varit krasslig och inte helt mig själv och vårt modem har varit krassligt. Tydligen tål modem inte att få vatten på sig?? Alltså har jag inte haft någon internetuppkoppling på ett par dagar och 3G där hemma är rätt så uselt så jag har struntat i att blogga helt enkelt. Det har nog ändå inte spelat någon roll eftersom jag varit extremt inaktiv både då det gäller häst och liv i övrigt. Jag och dotter har mest legat i soffan och halvslumrat eller tittat på tv eller filmer. Men nu är jag åter i livet igen opch hoppas att jag kan uppbåda någon form av entusiasm inför både häst och liv:)!!

Lite update gällande tävlingsplanering kan ni få i alla fall om två veckor tävlar vi på Ribban och om tre veckor åker vi troligen till Halmstad. Jag rider nog 1.30 som högst båda tävlingarna, tror jag, kanske 1.35 i Halmstad jag kommer faktiskt inte ihåg vilka klasser där var. Jag hade lite tankar på att debutera 1.40 på Ribban men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag känner mig ganska osäker på min ridning för tillfället så jag får se. Det känns som att man bör ligga på topp mentalt när man ska debutera 1.40 och där är jag inte riktigt nu kan jag säga. Men svackor kommer och svackor går så vi får väl se hur det blir med saker och ting.
Lite så här har det känts att rida på sista tiden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar