fredag 1 februari 2013

Anmäld

Så nu är det ingen återvändo och må alla ben vara med oss. Jag hade tänkt vänta tills nästa månad med att betala för kvalen till The Tour of Amatours, men satt och pillade på datorn och råkade betala i alla fall, så nu är det bara att köra, om en månad exakt.

Jag tänker att det är lika bra att vara ute i god tid om man ska lyckas kvala för det är nog många som kommer att försöka! Så ju längre tid man har på sig att få ihop många poäng ju bättre. Såvida jag bara inte ska räkna med att jag kommer att vinna eller sämst komma två i de starter vi startar. Detta räknar jag inte med, för Knatten är Knatten och jag är jag och vi kan prestera lite hur som haver när vi tävlar.

Jag pratade med M innan och vi konstaterade att vardagslunken börjar gå en på nerverna. Det är väl främst för att träningen så här år är rätt så ensidig. Frågan är vid varje ridpass huruvida man ska rida i ridhuset eller i ridhuset! Det brukar då sluta i ridhuset! Ja jag är glad att jag har tillgång till ett, men det betyder inte att man inte tröttnar på att rida där. JAG VILL UT OCH SLÄPPA LOSS I GALOPP PÅ GRUSVÄGAR NU !!

Därför betalade jag redan nu för att verkligen känna att något är på gång och för att ha något att se fram mot och träna för! Så Falsterbo here we come!!

                                

2 kommentarer: