onsdag 6 februari 2013

Bäst til häst

Jag har nu för hundrafemtionde gången och miljoner kronor i böter senare åter lånat böcker på bibblan och tagit tag i mitt läsande när det gäller mental träning och coaching. Jag gör en powerpoint inför framtiden och ska snart läsa boken Bäst till häst, ni hittar den här. Kanske får ni ta del av mitt projekt men jag lovar verkligen ingenting, för ibland är det mycket snack och lite verkstad;)!

Jag är inte som många andra här i bloggvärlden, det vill säga en med tusen projekt och en drivkraft som man blir helt utmattad av att höra om. Jag är en helt vanlig människa och kan varken kalla mig entreprenör eller att jag har tusen bollar i luften samtidigt. Jag är inte snygg i håret eller dricker kaffelatte samtidigt som jag springer i skyhöga klackar till ett superviktigt lunchmöte! Nej jag är inte allt det där, jag är bara gamla vanliga Titti och det är jag faktiskt rätt nöjd med det när jag tänker efter! Hoppas ni är det med och är ni inte det så är jag lika glad ändå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar