fredag 1 februari 2013

Inget träns:(

Det blev inget nytt träns eftersom det inte satt bra på Knatten, tråkigt! Jag hittade inte heller något annat träns som jag tyckte var snyggt. Jag får väl ha det gamla vanliga i morgon. Jag som hade tänkt att vi skulle förnya oss inför säsongen 2013 och att vi skulle vara tjusiga och fina på Gretzer träningen i morgon, men tji fick jag.

Plan B i förnyelseprocessen var att köpa nya ridbyxor till mig. Även detta projekt gick åt skogen eftersom de jag ville ha inte fanns uppackade i rätt storlek, dom låg dessutom längst ner i försändelsen av nya varor och det skulle ta ett tag innan dom kom fram. Jag hoppas dom hunnit packa upp dom till i morgon, för något nytt vill jag faktiskt ha på mig!! Jag återkommer i morgon kväll eller på söndag med rapport från träningen! Jag har verkligen sett fram mot den här helgen.


                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar