fredag 8 februari 2013

Laddar

Jag sitter här med familjen och laddar inför morgondagen. Som en kork känner jag att jag är på väg upp till ytan igen och känner mig nästan positivt inställd till min omvärld;)!

Jag och M red lite serier med Mr B, samma övning som vi hade på Gretzer träningen fast ca 40 cm högt. Både prezwalski och russ skötte sig väldans bra. Knatten fick ha sitt nya träns som han var fin i, jag tog tyvärr ingen bild. Jag köpte det tränset som jag köpte förra helgen men lämnade tillbaka. Jag gav det en  ny chans och det kan nog funka, annars kan jag ha det till Ture när han skall tävla.

I morgon bär det av till Lillhagen och tävling nummer ett 2013. Jag hoppas att det inte är allt för kallt och att det funkar att rida fram ordentligt. Jag tror att jag måste rida fram mer grundligt nu då Knatten är äldre och orkar mer. Om det här inlägget är förvirrat och svamligt så är det för att jag är helt slut i huvudet och egentligen borde ligga och sova! Så god natt vi ses i morgon!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar