tisdag 26 februari 2013

Snabbritt

I dag hann jag bara rida i tio minuter på Russ. Jag orkade helt enkelt inte gå upp när klockan ringde, så jag kom sent til stallet. Hovslagaren var bokad till nio och strax innan halv nio satt jag till häst. Lugnt tänkte jag, för jag hade bestämt mig för att kantra runt i en halvtimme inne i stora,  men när jag knappt ridit i tio minuter ringer hovis och då är han redan på plats.

Vad är odsen för det!!! Inte nog med att han är snäll och bokar in skoning en söndag morgon, han är dessutom tjugo minuter tidigare!! Hovslagare är ju inte direkt kända för att vara i tid,  dom är inte ens inte äns kända för att komma den dag dom sagt att dom ska komma!! Jag vet att jag sktivit om min hovslagare tidigare men jag måste nog säga det än en gång att han helt enkelt är den bästa hovslagare jag har stött på, på alla sätt!!

 
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar