torsdag 7 februari 2013

Utan stigbyglar

I dag är jag väldans stolt över mig själv. Jag red ett helt pass utan stigbyglar! Detta var något som Maria Gretzer ansåg var väldigt bra att göra regelbundet, så då får jag ju göra som hon säger. Ni som läser hennes blogg har kanske sett att hon skrivit om vår träningshelg på LCR. Det var riktigt kul att läsa då Maria hade jättemycket positivt att säga om oss, så LCR: are var stolta;)! Ni kan själva läsa här.

Knatten blev väldigt fin när jag red utan stigbyglar och nu ska jag verkligen fortsätta att rida utan regelbundet. Målet för dagens ridpass var att träna sits och att få ut halsen på Knatten. Det kändes bra men det är så svårt att veta om det verkligen är det när man rider Knatt. Jag har ju berättat tidigare att han kan kännas fin även när han inte går och är riktigt framme till bettet. När jag kollade i spegeln såg det ok ut, men om sagt det är ändå svårt att veta.
                                                 
                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar