torsdag 31 oktober 2013

Ännu en operation?

Det är frågan fast det gäller mig och inte hästen den här gången. Jag har precis fått en tid till ortopeden som operade nyckelbenet. Jag har fortfarande ont av det trots att det är över två år sedan jag bröt det och fick det opererat. Någon mer där ute som brutit nyckelbenet och som vet om det är normalt att man har besvär från det så länge?? Brutna nyckelben är väl en av de vanligaste ridskadorna tror jag så någon där ute borde veta. Nu är min ortoped väldigt glad för att skära i folk så därför skulle det inte förvåna mig om det kommer upp på tapeten med ytterligare en operation. Fast jag vet inte riktigt om jag vill det, för tänk om det inte blir bättre eller om det blir värre!? Så himla roligt är det ju inte att bli karvad i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar