fredag 11 oktober 2013

Hej å hå skritta på

I går red vi ut på en skrittrunda med M och Slips. Slipsen var taggad, det var inte Knatten. Här kommer en ny teori, borelia, kanske har Russ borelia? Ska be veterinären ta en massa blodprover när vi ändå är där. Just nu får jag bara släppa alla tankar och funderingar på vad det kan vara eller inte vara. Förhoppnongsvis vet jag mer tisdag kväll? Men man vet aldrig, jag har ju varit iväg ett antal gånger och varit lika frågande när jag kommit hem som när jag åkte dit!

Det ska i alla fall bli intressant att komma till en ny veterinär som kan titta på djuret med nya ögon. Hoppas, hoppas det är någtot som kan fixas med lite medicin eller någon annan quickfix. För hoppas kan man ju alltid! Hösten känns väldans oviss just nu. Jag är anmäld till en massa roliga tävlingar och i november är det kurs för Maria Gretzer igen, vilken jag gärna hade varit med på! Jag vill så mycket men kan ju inte planera!!


Sist vi var i väg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar