lördag 27 juli 2013

Hoppat

I går hoppade jag för första gången sedan midsommar. Jag red både Ture och Knatten, som båda två verkade tycka att det var roligt att hoppa nu efter all dressyr:)! Hör och häpna jag kom ihåg hur man gjorde dessutom, visserligen hoppade vi bara små studs men ändå!

Jag provade även på att praktisera, med BG;s hjälp, det jag sett och hört under kursen hos Andrés. Det funkade faktiskt riktigt bra och en liten femöring trillade nog allt ner. Knatten tyckte att jag var ganska jobbig men det kommer nog att bli bra i längden, bara vi får busa till det i bland med lite skenturer, hihi.

Nu måste jag duscha det är så klibbigt och fuktigt att jag håller på att avlida. Jag känner mig klistrig och det känns som om jag inte har varit nära tvål och vatten på ett år, fast jag inte gör annat än att duscha hela tiden.

Jag försöker även att uppbåda energi att ta mig för något men det här vädret gör mig så slööööö. Faktiskt slöäre än vanligt vilket borde vara omöjligt? Jaja jag ska sluta klaga på vädret!! Men jag gillar det inte, inte alls faktiskt!! Jag gillar "krispig" luft.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar