måndag 29 juli 2013

Morgontur och Rock´n roll

Red en liten morgontur i dag eftersom jag ska ut i kväll!! Jag och Måns ska på konsert i storstaden Malmö. Det var evigheter sedan vi var ute tillsammans så det ska bli riktigt roligt. Det blir lite stenhård Rock´N Roll med Suicidal Tendencies, precis som förr i tiden när vi var små;)!! Det fanns en tid då jag inte alls höll på med hästar utan bara var på en massa konserter och  klubbade och festade. Jag har gått från punkare till proper ridtant skulle man kunna säga! Men ränderna går aldrig ur, eller?

Om jag hade ridit dressyr så skulle jag ha ridit kür till hårdrock, jag lovar! Jag skulle haft en jättestor svart häst med fantastisk gång som skulle heta Satan, vi hade gjort ökningar till Panthera eller Metallica, galoppiruetter till AC/DC och piaff till Rage Against the Machine, typ. Jag hade bett Måns sätta ihop ett riktigt coolt musikprogrogram till mig med bara stenhård rock och möjligtvis en ballad till skrittprogrammet, det ni! Det är kanske tur att jag inte är dressyrryttare för dressyrvärlden hade säkerligen fått dåndimpen!! Men det hade varit så jag, om jag hade ridit dressyr alltså!



                                           
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar