tisdag 2 juli 2013

Slö!!

I går varvade jag mellan att ligga i sängen och titta på netflix med att ligga i soffan och titta på netflix! En högst oproduktiv dag helt enkelt. Jag hade en del ångest över min ofantliga slöhet men Måns sa att det behövde jag inte alls ha eftersom det är sällan jag är så här slö! Vet inte om jag kan hålla med om att det är sällan jag är så här slö eftersom det faktiskt har hänt förr.

Mina hästaktiviteter nuförtiden består i att gå ut i hagen och klappa lite på Knatten eller försöka eftetsom jag samtidigt måste mota bort Ture då Knatten under inga som helst omständigheter vill var i närheten av honom. Ture låter sig inte motas bort så lätt ska tilläggas så mitt gos med Knatten är mycket begränsat. I dag efter lunch kommer hovslagaren för att fixa till fötterna på Knatten, Ture och Vicky. Knatten behöver verkligen pedykyr då skorna sitter lite hipp som happ, ja dom skor han har kvar.

Nästa veckan  är vilan slut för då tänkte jag börja rida lite smått här hemma. Kan tänka mig att Russ inte direkt tycker att det är någon bra idé men nu är det ju inte han som bestämmer utan jag!! Så slut på söandet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar