fredag 26 juli 2013

Mushimushi i hjärnan!

En dag med lite drägligt ridväder mitt på dagen blev det! Jag red ut en liten runda på Russ i går och vi tränade på att hålla oss i ramen, inte för att jag vet om det funkade på riktigt men det kändes bra i alla fall. Knatten var riktigt rak och fin att rida pch blev inte alltför lång i överångar och halter.

I kväll blir det lite hoppning med Ture, det var längesedan vi hoppade så det ska bli spännade och se hur det går. Det var längsedan jag hoppade! Jag har inte satt igång hoppningen med Knatten ännu men det börjar bli dags för det nu. Nästa helg ska vi i alla fall hoppa serier med M och Slips inne i Lund.

Jag ska snart ta mig iväg till posten och skicka iväg ett paket eftersom jag lyckats sälja en av sakerna jag har ute på annons, Equippegjorden är såld bara så ni vet!!

Jag har grymt svårt att komma på något att skriva om för tillfället, så  ni får ha överseende med mig ett tag. Jag funkar inte när det är varmt helt enkelt, min hjärna blir som seg mushimushi! Här får ni lite foton i stället.


 
                                                                           Foto: Ewa Levau

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar