fredag 28 augusti 2015

Här är det ni väntat på!

Jag känner att jag ägnar alldeles för få inlägg åt "dagens outfit"! Så håll till godo här kommer ett med några av mina bästa outfits genom åren!!
 
 
Den här hade jag sommaren 2012 eller något! Formlösa manchesterridbyxor med färgfläckar, leopardmönstrade la cross på fötterna, två helt urtvättade tröjor med små  hål överallt och så dotterns urväxta mössa inköpt på Willys i tiokronorslådan!

 
Den här talar för sig själv. Någon form av pyjamas till häst men varför inte använda den som vinterjacka??

 
Den här är också ganska snygg! Vem behöver en termokjol när man lika gärna kan knyta en gammal flece om rumpan. Stilrent och snyggt. Kombinera detta med tjocka mönstrade strumpor. Givetvis så har jag favoriterna som hängt med i många år, de leopardmönstrade skodonen

 
Detta är en av mina personliga favoriter, som jag gärna har på mig när jag tar en kvällspromenad! Onepiece från barnavdelningen på H&M. Den färglada jackan med snygga detaljer i reflex och min favorit assecoar under armen, ett styck besatt jackrussel. 

 
Sist men inte minst The Overerall med hjärtmössa från Rusta!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar