söndag 9 juni 2013

Äntligen

Äntligen kommer ni här på bloggen att få se bilder tagna av en riktig fotograf och inte sådana som jag tagit själv med telefonen. I lördags hängde bästa kompisen Ewa med för att supporta och hålla  mig och M sällskap på tävlingarna. Hon hade med sin kamera och jag fick känna  mig som en kändis med en alldeles egen fotograf i hälarna. Ewa jobbar som fotograf men har även utbildat sig till fysioterapeut för häst och kommer framöver att börja åka runt och knåda och pilla på hästar. Är  ni intresserade av att fotas eller att få era hästar terapeutade så hör av er!!

Här kommer några av de fina bilderna. Knatten är fotogenic men det är INTE jag! Men så har ju inte korten tagits snett uppifrån vilket är den enda vinkel jag ser ok ut i!;) Ni vet mobilvinkeln!

                                                                                               Foto:Ewa Levau

                                                                          Foto:Ewa Levau

                                                                                                                                                                          Foto:Ewa Levau

                                                                                                         Foto:Ewa Levau


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar