tisdag 11 juni 2013

Sjung om......

Jag är faktiskt nöjd med bloggens utseende nu så det får nog vara så här ett tag. Nu tycker jag att den börjar se ut som en "riktig" blogg. Det verkar även som att det blivit lite fler besökare och jag tror att det är dom fina bilderna som gör det. Man kanske blir mer myfiken och kommer tillbaka då det ser trevligt ut, vad vet jag.

I helgen är det ingen tävling för vår del. Jag är i och för sig lite sugen på att åka till Stävie och hoppa någon klass där men Mr B anser att Russ har varit så duktig så han ska vila. I bland är Mr B väldigt mycket för vila, mycket mer än jag faktiskt!! Så jag får se om jag lyder honom eller inte:)!

I kväll är det student som gäller, vår J tar studenten för nu har hon blivit stor och vuxen. Tyvärr innebär det också att hon kommer att lämna landet om några månader för att ge sig ut i stora världen och göra sin lycka. Då kommer jag att stå utan medryttare till Knatten. Jag önskar visserligen J all lycka där ute i världen men det är surt att bli av med en bra medryttare så för min del hade hon gärna fått stanna kvar! Hej J jag snodde din bild på fb!

                                                                                  J på väg ut i stora vida världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar