söndag 2 juni 2013

Skulle bara ha...

Jag skulle bara ha en ny kindkedja i läder ute på Bengts, eftersom jag slarvat bort den gamla. Nu fick jag inte med mig någon ny för dom var ju så klart slut. Eftersom detta var det enda jag skulle ha så borde det ju inte ha gått åt några pengar alls! FEL, jag fick med mig andra grejer i stället som jag verkligen inte hade någon tanke på att  köpa, som ett par Kingslandridbyxor och en tävlingstopp även den från Kingsland

Om jag inte missminner mig har jag skrivit något tidigare inlägg om att jag inte bryr mig om märken??? Hmmm. Förra månaden köpte jag dessutom en Spooksväst!! Så där ser man. Till mitt försvar kan sägas att både ridbyxorna och toppen var nedsatta 50% och ridbyxor som passar bör man passa på att köpa om man får dom till ett bra pris, vilket sällan händer mig, att dom passar och är till ett bra pris alltså. En mörkblå tävlingstopp hade jag tänkt köpa på Hööks och nu fick jag en väldigt fin för nästan samma pris och den tjusiga loggan på köpet!

Så var det med sparandet den här månaden. Jag som skulle köpa nya kläder till Mathea, men det får hon ha till hösten i stället. Vi får hoppas på en varm sommar, då kan jag göra om alla hennes urvuxna långbyxor till shorts i stället, som den goda och omtänksamma moder jag är;)!


Den här toppen....
.....och ridbyxor i den här färgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar