fredag 28 juni 2013

Semester!!!

Efter en vecka med ett oändligt skrivande av utlåtanden så har ju nu skickat iväg det sista och lämnat kontoret!! Efter den här vårterminen så är jag sannerligen värd varenda semesterdag!! Visserligen lider jag av kronisk trötthet, men så trött som jag har varit nu under våren kan jag inte minnas att jag varit sedan Mathea var bebis och höll oss vakna hela natten.

I morgon tänker jag sova tills jag vaknar av mig själv vilket då troligen blir halv fem i vanlig ordning när jag är ledig. Men då tänker jag läsa i min bok eller titta på netflix så det så. Jag tänker INTE gå upp ur sängen i alla fall. Efter att jag legat och dragit mig ska ja gå upp och äta pankaksfrukost med Mathea. Efter det ska jag med M ut till Flyinge och kolla ponniehästar och juniorer.

Lite så där slappt ska jag ha det på min första semesterdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar