onsdag 12 juni 2013

Träning i kväll

I kväll blir det hoppträning och sedan får vi se hur jag gör till helgen. Tävling eller inte tävling det är frågan? Nu har jag ju hört att det ska bli regn från och med i morgon och regnar det så struntar jag i att tävla faktiskt. Gräs och regn dålig kombination!

Däremot får det gärna regna nästa vecka för anläggningen är torrare än Sahara för tillfället. Stora hoppbanan behöver verkligen få sig en omgång regn för att vara fin till tävlingarna under midsommarhelgen då Lundahoppet går av stapeln. Visserligen vattnas ju banan under helgen men lite naturlig hjälp skadar ju inte precis.

Den här bilden är nog min favoritbild, jag vet inte varför men jag tycker att den är jättefin, förmodligen för att jag knappt syns!

                                                                                                                       Foto: Ewa Levau
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar