fredag 28 juni 2013

Rastlös

VARFÖR vaknar jag kl sju på morgonen när jag kan sova hur länge som helst!! Dessutom var jag alldeles för rastlös för att ligga kvar, trots att jag verkligen inte hade tänkt gå upp ur sängen innan åtta! Nu sitter jag här i alla fall och ska snart dra på mig gummistövlarna och gå ut och titta till boskapen, som Mathea kallar hästarna för, ute i hagen. Vädret här är något fuktigt skulle man kunna säga.

I dag måste jag nog även ta mig upp till stallet för att mocka ur boxen. Jag måste även ta bilder på dressyrsadeln och lägga upp dem, så att jag kan få den såld. Jag använder den ju så sällan så det är rätt så onödigt att ha den hängande och använda den som en extra hylla. Det ligger en annons på HästNet och i den står det att det finns bilder på bloggen, det är ju en ren lögn just nu faktiskt:)! Men det skall det tas tag i!
ecards, funny, illustration, lol, someecards

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar