fredag 11 januari 2013

Fler och fler!

Jag ser att det är allt fler som kikar in på här på bloggen vilket jag tycker är riktigt roligt. Välkomna vill jag hälsa er alla!! Om ni tycker till om något så kommentera gärna det här anonymt eller med namn. Det hade varit kul att få ett tecken från er som är inne och hälsar på!!

Den här bloggen kanske inte väcker så mycket känslor då jag kanske inte tycker så mycket i olika frågor om hästhållning och ridning här. Givetvis har jag åsikter om saker och ting men jag har inte riktigt bestämt om jag vill ge uttryck för här dom här! Jag tycker att det kul att läsa bloggar där man skapar debatt och där man uttrycker sina åsikter till höger och vänster, men jag vet inte om jag hade varit bra på att göra det här! Fegt kanske?? Eller diplomatiskt det är svårt att avgöra för mig. Kan själv ibland tycka att jag är lite feg och tråkig när det kommer till den här biten i bloggen.

Men eftersom jag står på en ganska stor anläggning där det finns många personer och många olika typer av hästhållning så hade det säkert varit någon som hade tagit åt sig personligt och som hade kunnat känna sig påhoppad, utpekad eller kränkt (även om det inte varit min avsikt eller tanke) om jag hade skrivit allt jag tycker och tänker om ridning och hästhållning. Det vill jag faktiskt inte. Så därför tänker jag efter både en och två gånger innan jag skriver, speciellt när jag är bitter och arg;)!

Eftersom jag i min blogg inte är ute efter att specifikt skapa debatt eller eftertanke så kommer jag förmodligen att fortsätta att skriva som jag gör i dag. Bloggen är min dagbok i verkligheten skulle man kunna säga, men en sådan dagbok som kan läsas av vem som helst! Ni får ta den för vad den är!!/ Titti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar