tisdag 22 januari 2013

Hjälmmode


I Falsterbo i somras gick jag och provade hjälmar med M som skrattade så hon fick ont i magen när hon fotade mig i dem. Hjälm är bra tycker jag och jag rider alltid med en på huvudet. Men håll med om att de inte är så vackra precis. Det som ses i hjälmmodet i dag är två riktningar, ägg eller vattenskalle. När man bestämt vilken av dessa lookar som passar en bäst är det bara att välja. Själv har jag ett uvexägg. Jag föredrar alltså ägglooken framför vattenskallelooken. Men det är en smak sak. Vad tycker ni där ute!


Som sagt här är ett urval de två första är uvexägg och den sista är nåt märke som jag inte vet vad det är, men det är i alla fall vattenskalle typen och dessutom svindyr om jag inte minns helt fel. Ingen av dem gör direkt något för ens utseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar