fredag 4 januari 2013

Saker jag vill ha!!

Jag skriver ju inte så ofta inlägg om utrustning men det händer ju då och då! Jag hittade dom här stövlarna på  Hööks och bestämde mig för att beställa dom. Jag tycker att det är så himla fint med bruna stövlar till vardags och dom här såg snygga ut på bild i alla fall. Jag vet att modellen passar mig och priset är helt klart bra. 1599:- tycker jag är ok, fast dom kanske inte är av bästa kvalisort, men ändå!! Jag hade ett par bruna Pionjer innan som jag red i varje dag och som nu har gått till de sälla jaktmarkerna och jag har velat ha ett par bruna stövlar sedan dess men inte hittat några prisvärda snygga som passar mig. Jag blev därför väldans glad då jag hittade dom här och beställde dom direkt!!


Jag har en liten önskelista på grejer som jag vill ha men som jag är för snål för att köpa! Gåvor mottages glatt utan mankemang!!

1. Veredus carbongel skydd.


2. Dyon Collection träns med anatomisk nosgrimma


3. Spooksväst

  • CHALET VÄST SPOOKS    
  •                                           
  •                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar