tisdag 11 december 2012

Gaffa is tha shit

När jag tog in Knatten från stora hagen igår hade han naturligtvis nästan dragit av högra bakskon. Sömmarna på insidan var alla ur och skon hade vridit sig så att ena sidokappan hade satt sig i hoven, så klart!! Efter mycket bändande och svärande lyckades jag få tillbaka skon i sitt rätta läge igen. Vad göra för att hålla den på plats?? Givetvis tejpa fast den med gaffa!! Vad annars?

Nu har jag världens bästa hovslagare som svarade direkt på mitt sms att han kunde komma och sätt på skon ordentligt redan nästa dag!! Jag messade honom på kvällen och han svarade fast han inte jobbade! Slå den hovslagaren om ni kan! Vem? Marcus på Flyinge hovslageri.
                                                                       
                                                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar