måndag 31 december 2012

Något ovanligt!!

Här hittade jag en film från februari 2011 elva tror jag där jag tränar i dessyr i DRESSYRSADEL och allt!! Filmen är lång och av dålig kvalité men jag tänkte att den kanske ändå kunde vara kul att dela med sig av eftersom detta inte är något som tillhör vanligheterna som man får se här. Jag har skrivit i ett tidigare inlägg om det här med att jag inte rider dressyr, dressyr längre! 

Som ni kan höra M säga på filmen så gick jag nog inte alltid in i ridhuset med en så positiv inställning när jag skulle träna dressyr, förlåt Monica!! Monica min, dressyrtränare och tillika vän, visar här en ängels tålamod med en sur ponnyunge Titti på ca 9 år!! Monica är en av de bästa tränare jag har haft tror jag, både när det gäller dressyr och hoppning! Monica är inte bara en ängel hon är även en fallen ängel! Det vill säga en tidigare hoppryttare som svekfullt gick över till att rida dressyr!! Ni kan gå in och läsa Monicas blogg här, hon uppdaterar inte så ofta men skriver sjukt roligt när hon väl skriver!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar