söndag 2 december 2012

Snö

Nu har snön även kommit till skåneland och om det tycker jag faktiskt helt ok. Jag är ju ganska picky när det gäller väder och är endast nöjd när det är ca 20 grader, en klarblå himmel och en lätt bris. Händer nån gång i maj ungefär, så det mesta av tiden är jag missnöjd;)! Nä inte riktigt, men snö brukar jag inte gilla så värst mycket. Fast just nu känns det rätt bra eftersom Mathea blev så glad när hon vaknade i morse och såg den. Hon och marsvinet är ute och leker i snön nu.

Själv måste jag åka till HM eller nåt för att köpa termobyxor till Mathea eftersom hon växt ur dom från förra året. Det ser jag inte fram mot, för är det något som tråkar ut mig till max så är det klädaffärer! Vet inte riktigt vad som hänt under åren, men från att vara en ganska klädintresserad och festglad prick har jag nu förvandlats till en tvättäkta hästnörd som nästan aldrig handlar vanliga kläder och som aldrig går ut längre. 

Det var en gång en partypingla!!
                                             
                                                           
                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar