söndag 23 december 2012

Snön yr

Snön yr där ute och här inne sitter jag och myser dan före doppare dan och allt. Det är första gången sedan elva i dag jag sitter ner. Först städa hela huset sen in på apoteket för att direkt dra iväg och köpa det sista julklapparna till dotter, sen stall, sen affär och handla det sista till julbordet. Nu äntligen har jag satt mig ner och kan skriva lite. Då kommer jag givetvis inte på något att skriva om!! Helt tomt, typiskt. Ja, ja inspirationen kommer förhoppningsvis så småningom.

Jag kollade mina kommentarer och såg några som jag missat, jag får ju inte så många, men har ändå missat några och därför inte svarat. Om ni som skrev dessa kommentarer fortfarande kommer in här på sidan så vill jag bara säga att det var kul att ni har kommenterat och att ni gillade bloggen. Ni andra som är inne och läser ibland kommentera gärna för det är kul med lite feedback.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar